این آب پاش چون در زیر زمین نصب می شود، بنابراین از هر گونه خطر مانند سرقت، ضربه و انواع خسارت در امان است. اما می توان به طور كلی آن ها را بر اساس شعاع پاشش به 3 دسته كلی بلند برد، ميان برد و كوتاه برد دسته بندی و معرفی كرد كه در ادامه اين محصولات در برند های گوناگون كه اين شركت افتخار تامين آن ها را دارد، آورده شده است. در این بین می توان با تاسیس یک کارواش های صنعتی به عنوان یک کار آفرینی نام برد و از آن کسب درآمد کرد. برای اینکه در روش سنتی زودتر کار شستشوی ماشین تموم بشه همیشه دو سه نفره این کار رو انجام می دادیم ولی با کارواش خانگی فقط نیاز به یک نفرداریم . استفاده از مواد ضد عفونی کننده نیز یکی دیگر از موادیست که برای لوازم مه پاش در منبع به کار می رود. مه پاش مرغداری چیست؟ محصولات آبیاری اوربیت شامل انواع آبپاش مخفی شونده اوربیت - تایمر آبیاری اوربیت - شیر برقی اوربیت - شیر اتوماتیک آبیاری اوربیت - کنترلر آبیاری اوربیت و مه پاش اوربیت کم فشار - مه پاش اوربیت رستورانی می باشد . مخفی بودن این آب پاش ها همچنین باعث زیباتر دیده شدن فضای سبز می شود.

در ادامه با پاشش آب با لوازم آبیاری و واکس از نازلهای ویژه مرحله آبکشی و سپس خشک شدن توسط خشک کن های کناری و فوقانی انجام میگیرد. نحوه عملکرد شیر برقی های آبیاری هانتر بدین نحو می باشد که ابتدا شخص می بایست به دستگاه کنترلر هانتر زمان های آبیاری و دورهای آبیاری را به ازای هر شیر برقی تعیین کند. از این رو استفاده از دستگاه های خنک کننده همچون کولر نیز کاهش خواهد یافت. بهترین روش برای ایجاد رطوبت در سالن های پرورش طیور استفاده از مه پاش های دیسکی و مه پاش های نازلی می باشد. آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از بهترین و بی نظیرترین لوازم مه پاش هستید؟ از بهترین پمپ های پیستونی برای استفاده در کارواش صنعتی می توان به مدل های برتولینی، اینتر پمپ ، آنووی، کمت و پمپاک اشاره کرد. در روش های منسوخ قدیمی ، پرورش دهندگان برای تأمین رطوبت محیط از آبپاش استفاده می کردند. مه پاش علاوه بر تابستان و خنک سازی شگفت انگیز فضا، در هوای سرد زمستان نیز در جهت کاهش خشکی هوا و افزایش رطوبت مورد استفاده قرار می گیرد.نباید فراموش کرد که بدون یک رطوبت ساز خشکی هوا در زمستان می تواند مشکلات زیادی را رقم زند.

اما با استفاده از سیستم خنکسازی مه پاش مرغداری، میتوانید تمامی مشکلات را بهراحتی برطرف کنید. لوله را درست به مانند نصب دیگر لوله های پی وی سی به شیر متصل کنید. اصالت کالا و قطعات را بررسی کنید. لذا برای تعمیر و نگهداری این محصول نیاز به قطعات پمپ کارواش (قطعات یدکی پمپ کارواش) برتولینی می باشد که تامین این امر توسط مای ابزار انجام می پذیرد. و از تعمیر و نگهداری آسانی نیز برخوردارند. رستوران های مختلف: امروزه در برخی از رستوران هایی که سیستم تهویه مطلوبی وجود ندارد، بسیاری از افراد به دنبال استفاده از این محصول لوازم مه پاش هستند تا بتوانند بوی نامطبوع حاصل از طبخ غذا را از بین برده و هوای تمیزتری را برای مشتریان خود به ارمغان آورند. امروزه استفاده از مه پاش مرغداری در سالن های مرغداری به یک امر اجتناب ناپذیر تبدیل شده است . بدین ترتیب دستگاه های مه پاش و رطوبت ساز مخصوص سالن های مرغداری ، طراحی و تولید شدند تا بتوانند میزان رطوبت این سالن های را به نحو احسن تأمین کنند. با استفاده از مه پاش پرورش مرغ، میزان تولید تخممرغ را افزایش دهید.

برای افزایش کیفیت آن از یک لایه رنگ استفاده شده که روی گالوانیزه گرم کشیده می شود. می توان از مه پاش کول فاگ آمریکا نیز استفاده نمود. اکثر تولید کنندگان مه پاش های مرغداری در ساخت دستگاه های خود از قطعات بی کیفیت چینی استفاده می کند. همچنین توجه به این امر نیز بسیار مهم است که قبل از خرید خود حتما نظرات و پیشنهادات مصرف کنندگان سابق ما را مورد مطالعه قرار دهید تا پاسخ برخی از سوالات خود را پیدا نمایید. این مزیت باعث شده است تا طول عمر این محصول در مقابل محصولات موجود در بازار افزایش پیدا کند. همچنین برتولینی با بکار بردن اجزای ترکیبی در ساخت این پمپها تعمییرات و تعویض قطعات را بسیار آسان کرد و تولنست خیلی سریع نام خود را به جهانیان بشناسد و محل تولد رقابت شرکتهای امروزی در بازار جهانی شود. از بین بردن ذرات گرد و غبار: توجه داشته باشید که استفاده از این محصول نه تنها بوی نامطبوع موجود در فا را از بین برده بلکه می تواند ذرات معلق در ها را نیز پراکنده سازد تنفس را برای شهروندان آسان کند. امروزه کارواش های خانگی و صنعتی، نظافت و شست و شوی سطوح گوناگون را برایمان آسان تر کرده اند.